Αγγελάκης: Εξοδος στις ξένες αγορές με αιχμή το «Ελαιοπουλάκι»

53

Με ανάπτυξη 20% «τρέχει» το 2021 η Αγγελάκης, πλήρως καθετοποιημένη ελληνική πτηνοτροφία με προσανατολισμό στην ποιοτική διατροφή, η οποία κλήθηκε να αντιμετωπίσει προκλήσεις την περίοδο της πανδημίας, καθώς το lockdown στη ho.re.ca. στοίχισε έως και το 40% του τζίρου σε ορισμένες μονάδες του κλάδου.

Η πανδημία βρήκε την εταιρεία σε μια περίοδο που επιχειρούσε αναδιαπραγμάτευση με τις τράπεζες, με στόχο αναδιάρθρωση των δανείων της. Εξάλλου, την 31.12.2019 το κεφάλαιο κίνησης είχε καταστεί αρνητικό. Ειδικότερα οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις (8,4 εκατ. ευρώ 31.12.2019 από 10,6 εκατ. ευρώ 31.12.2018), με βάση τα βιβλία της εταιρείας, δεν καλύπτονταν από το κυκλοφορούν ενεργητικό και η διοίκηση κλήθηκε να λάβει μέτρα. Σημειώνεται ότι στη χρήση 2019, η εταιρεία εμφάνισε ζημιές 1.439,26 ευρώ από κέρδη 14.026,94 ευρώ στην προηγούμενη χρήση.

Η Αγγελάκης, το 2020 επιβεβαίωσε τον στόχο της, παρά τις αντίξοες συνθήκες στην αγορά, να θέσει την επιχείρηση σε ανοδική πορεία, με την ανάπτυξη νέων προϊόντων value for money και την περαιτέρω ανάπτυξη των εξαγωγών. Αυτό το διάστημα οριστικοποιεί τα στοιχεία του ισολογισμού της για το 2020, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, έκλεισε την περσινή χρονιά με κύκλο εργασιών 19,9 εκατ. ευρώ από 18,13 εκατ. ευρώ το 2019 επιτυγχάνοντας ανάπτυξη 10%. Μάλιστα, σύμφωνα με στοιχεία που παραχώρησε στο Euro2day.gr η εταιρεία, το 8μηνο του 2021 «τρέχει» με ανάπτυξη 20%, ενώ οι εξαγωγές καταγράφουν επίσης ανοδική πορεία σε ποσοστό 26% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

Η εταιρεία αναπτύσσει εξαγωγική δραστηριότητα σε πάνω από 10 χώρες, εντός και εκτός Ευρώπης. Ναυαρχίδα της είναι το προϊόν «Ελαιοπουλάκι», κοτόπουλα που τρέφονται με 100% φυτικές τροφές που βασίζονται στο αγνό ελαιόλαδο και το καλαμπόκι. Με το συγκεκριμένο προϊόν, η εταιρεία πραγματοποιεί εξαγωγές σε απαιτητικές αγορές. Εκτός από την Τσεχία, την Ουγγαρία, την Αυστρία και τη Γερμανία, πλέον αναπτύσσει εξαγωγές και στο Χονγκ Κονγκ, ενώ προωθείται η επανατοποθέτηση στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα μετά την αναστάτωση που προκλήθηκε από την πανδημία τον Μάρτιο του 2020. Επόμενος στόχος για το «Ελαιοπουλάκι» είναι η αγορά της Κύπρου.

Η εταιρεία του Νίκου και της Παναγιώτας Αγγελάκη, που δημιουργήθηκε το 1962 στη Χαλκίδα, από το 1992 διατηρεί υπερσύγχρονη μονάδα στην περιοχή του Πούρνου Ευβοίας. Σήμερα κατέχει σημαντική θέση στον κλάδο της πτηνοτροφίας, συντηρώντας άμεσα πάνω από 200 θέσεις εργασίας και στηρίζοντας έμμεσα εκατοντάδες ακόμη θέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα. Τα ηνία της επιχείρησης έχει αναλάβει η νέα γενιά της οικογένειας Αγγελάκη, ο Θάνος και ο Ταξιάρχης, συνεχίζοντας την οικογενειακή παράδοση.

Πηγή: https://www.euro2day.gr/