Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι εξαγωγές από το συγκεκριμένο Hub θα αγγίξουν τις 70-80.000 τόνους ετησίως
Στην έναρξη λειτουργίας ενός νέου εξαγωγικού hub, το οποίο θα συνιστά κομβικό εμπορικό σημείο όχι μόνο στο βόρειο κομμάτι της Ελλάδας, αλλά και στη Νοτιοανατολική Ευρώπη προχώρησε η ΑΒ Βασιλόπουλος.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Financial Report η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει το σημείο για να εξάγει ελληνικά φρούτα, λαχανικά και άλλα προϊόντα σε χώρες όπως η Τσεχία, τη Ρουμανία, η Σερβία, ενδυναμώνοντας την εμπορική της δυνατότητα.
Στελέχη της εταιρείας διατυπώνουν τις εκτιμήσεις ότι οι εξαγωγές από το συγκεκριμένο Hub θα αγγίξουν τις 70-80.000 τόνους ετησίως. Όσο δε, για τα εκτιμώμενα έσοδα, αυτά μπορεοί να ανέλθούν και τα 100 εκατ. ευρώ.
Τα προς εξαγωγή προϊόντα θα είναι ποιοτικά φρούτα και λαχανικά από όλη τη χώρα, με σύνδεση από τις περιοχές από τις οποίες προέρχονται.
Δηλαδή στο εξαγωγικό πορτφόλιο της εταιρείας θα υπάρχουν προϊόντα που θα αναδεικνύουν τον πρωτογενή τομέα της χώρας όπως αγγούρια και πιπεριές από την Κρήτη, φράουλες από την Ηλεία, πορτοκάλια και μανταρίνια από την Πελοπόννησο και την Αιτωλοακαρνανία και ακτινίδια από την Μακεδονία.
Εξάλλου, στο επόμενο διάστημα, στα προς εξαγωγή αγαθά, θα ενταχθούν ροδάκινα, βερίκοκα και νεκταρίνια από την Πελοπόννησο και την Κεντρική Μακεδονία, καρότα από την Βοιωτία και καρπούζια από την δυτική Πελοπόννησο.
Στο κάδρο θα υπάρχουν και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τα οποία βρίσκονται ήδη στα σούπερ μάρκετ της ΑΒ στην Ελλάδα όπως τα ΑΒ Επιλογή και ΑΒ Ελληνική Γη.
Από αυτά τα δύο brands θα εξάγονται πάνω από 80 κωδικοί από όσπρια, ζυμαρικά, ρύζι, ελιές, τυριά, χυμούς, τοματοπολτούς, αλάτι, χαλβάς, ψιλές φακές Κοζάνης, κριθαράκι Τρίπολης, ρύζι Στρυμώνα, ελιές Καλαμών, καθώς και γραβιέρα Κρήτης.
Πηγή: https://www.financialreport.gr/