Skroutz: Σε ποιες υπηρεσίες έριξε 3 εκατ. ευρώ το τελευταίο 12μηνο

40

Ραγδαία ανάπτυξη παρουσιάζει η εταιρεία διανομών του ομίλου την οποία ενισχύει συνεχώς

Στην ενίσχυση των εργασιών διανομής προχωρά ο όμιλος ΣΚΡΟΥΤΖ που διαθέτει την δημοφιλή ηλεκτρονική πλατφόρμα για την αγορά προϊόντων και παρέχει υπηρεσίες διανομής τους. Η  εταιρεία Σκρουτζ Υπηρεσίες Διανομής Α.Ε. που ελέγχεται από την μητρική Σκρουτζ Υπηρεσίες Διαδικτύου Α.Ε. προχώρησε σε νέα αύξηση κεφαλαίου 1,45 εκατ. ευρώ προκειμένου να ενισχύσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες διανομής. Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό και αναπόστατο τμήμα της συνολικής δραστηριότητας στο οποίο επενδύει σημαντικά ποσά τα τελευταία χρόνια, αφού σε συνδυασμό με το ισχυρό market place, η διανομή κάνει την διαφορά.  Μάλιστα, είναι η δεύτερη αύξηση κεφαλαίου της συγκεκριμένης εταιρείας διανομών το το τελευταίο 12μηνο. Η προηγούμενη ήταν ύψους 1,5 εκατ. ευρώ και έγινε στα μέσα στο 2023.

Μέσα στο 2024 έχει δημιουργήσει και δύο νέα υποκαταστήματα, το ένα στην Θεσσαλονίκη (περιοχή Ευόσμου) και το άλλα στην Αττική (Μαρκόπουλο).
Να σημειωθεί πως η εταιρεία διανομών ιδρύθηκε  στα τέλη του 2019 και καταγράψει υωλό ρυθμό ανάπτυξης του κύκλου εργασών. Ενδεικτικά  αναφέρεται πως σύμφωνα με πληροφορίες έχει ξεπεράσει σε έσοδα τα 20 εκατ. ευρώ όταν το 2021 είχε έσοδά της λίγο πάνω από τα 5 εκατ. ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Skroutz τους τελευταίους μήνες προχωρά και σε συνεργασίες b2b όπως με την Nespresso, η οποία αποστέλλει τα προϊόντα της στα Skroutz points, δηλαδή σε σημεία που έχει δημιουργήσει η Skroutz ανά την Ελλάδα, από τα οποία οι πελάτες παραλαμβάνουν τις παραγγελίες τους.

Πηγή: https://www.financialreport.gr/